Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.
Po bestsellerowym poradniku konsumenta "Czy wiesz, co jesz?" przyszedł czas na "Wiem, co kupuję!" Kasia Bosacka wraz ze swoją ekipą testuje oferowane przez handel przedmioty codziennego użytku. Podpowiada, jak wybierać artykuły najbardziej odpowiednie do naszych potrzeb i w najlepszych cenach. Pokazuje, na co zwracać uwagę, by nie dać się nabrać na puste hasła i nic nie znaczące obietnice producentów. Sprawdza, czy przedmioty szeroko reklamowane w prasie, radio i telewizji czy na billboardach zawsze są warte swojej ceny. Przekonuje, że nasze decyzje w chwili zakupu są ważne, bo ich skutki będziemy odczuwać przez długi czas nie tylko my sami, ale i nasze rodziny. Drżyjcie producenci, jednoczcie się konsumenci! Bosacka znów na tropie. Do zobaczenia w sklepie! W książce między innymi: * Jak nie połamać sobie siekaczy, wybierając pastę do zębów? * Od nadmiaru jakich lekarstw przeciwbólowych głowa rozboli nas jeszcze bardziej? * Co wysmażyli nam producenci patelni? * Jak się nie naciąć, kupując noże kuchenne? * Co oznaczają tajemnicze symbole na opakowaniach? * Czemu Wanda nagle chce Niemca, czyli czy rzeczywiście niemieckie proszki do prania są lepsze od polskich? * Jak nie psioczyć po zakupie karmy dla Azorka?
UWAGI:
Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Żyjemy w niezwykle ciekawych czasach. Doprowadziliśmy do sytuacji, kiedy sklepowe półki uginają się od ilości towaru, a na dobre jedzenie musimy polować. Tymczasem wystarczy zatrzymać się na chwilę, pomyśleć i dokładnie to wszystko zaplanować. Niech ta mądra i tak bardzo potrzebna książka będzie twoją przyjaciółką, przewodniczką na drodze do bardziej świadomego życia. W trosce o przyszłość planety, zdrowie twoje i tych, których kochasz. [Agnieszka Cegielska, autorka książek "Naturalnie"]
Książek na ten temat nigdy za wiele! Zwłaszcza kiedy piszą je tacy specjaliści i pionierzy jak Sylwia Majcher i kiedy wartościowe treści są przedstawione w ładnej wizualnie i lekkostrawnej formule. Niby wiemy, jak być eko, ale w zalewie codziennych informacji łatwo się zapomnieć i pogubić. Dlatego warto zawsze mieć pod ręką coś, co nam o tym przypomni. Pamiętajmy: każdy, nawet najmniejszy krok się liczy! [Areta Szpura, autorka książki "Jak uratować świat?]